Všeobecné obchodní podmínky
1. Identifikace společnosti
Jasná strategie s.r.o.
Lucemburská 31, 130 00 Praha 3
IČ: 216 43 865
E-mail: kontakt@jasnastrategie.cz
2. Předmět podnikání
Předmětem podnikání je podpora rozvoje projektů v online prostředí a to následující formou:
- individuální poradenství domluvené buďto formou jednorázových konzultací (služba ORIENTACE) nebo služby definované časovým rozmezím na období půl roku nebo jednoho roku (služba NAVIGACE).
Součástí individuálního poradenství může být i online marketingová podpora produktů a služeb zákazníka (služba DRIVE). Ta může obsahovat oblasti jako tvorba webových stránek či prodejních stránek, správa sociálních sítí, tvorba e-mailingu, spuštění a správu reklamních kampaní v různých platformách, atd.
- kurzů naživo nebo online, které začínají a končí o konkrétním čase, konají se online v prostředí Zoom nebo naživo v konkrétní lokalitě a které jsou kombinací know-how a mentoringového vedení pro účastníky kurzu.
- online produktů určených pro samostudium, jež jsou spravidla umístěné v členské sekci webu www.jasnastrategie.cz a do kterých může zákazník získat přístup uhrazením odpovídající ceny za kurz.
3. Uzavření smlouvy
Smlouva je v případě individuálního poradenství uzavírána obvykle potvrzením předešlé ústní dohody formou e-mailu.
Smlouva v případě účasti kurzů naživo a online nebo v případě online produktů je uzavírána vyplněním objednávkového formuláře na webu a zaplacením kupné ceny za produkt / službu.
4. Ceny a platební podmínky
Cena za individuální poradenství a případně i za marketingovou podporu zákazníka je sjednaná na začátku spolupráce formou hodinové sazby (zvlášť pro poradenství / mentoring a zvlášť pro marketingové služby). Cena za služby je fakturovaná ex post po uplynutí kalendářního měsíce, ve kterém služba proběhla dle výkazu hodin, které byli reálně odpracované. Tyto odpovídají +-15% odhadu, který si konzultant stanovil se zákazníkem před začátkem měsíce, ve kterém práce proběhly.
Cena za kurzy je určena předem jako součást nabídky a je splatná po registraci k dané službě před zahájením kurzu / online produktu nebo v případě koupě na splátky v době splatnosti.
5. Platby a platební metody
Online platby pro nás zajišťuje platební brána Comgate. Poskytovatel služby, společnost Comgate a.s. je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány. Další informace a kontakty na www.comgate.cz.
Zákazníci mají k dispozici bankovní převod, čímž je myšlen převod peněz mezi dvěma bankami bez použití platební karty a platby kartou Visa, Visa Electron, Mastercard a Maestro a také platby Apple Pay a Google Pay, při nichž zákazník platí kartou uloženou v Peněžence Apple/Google.
Společnost Jasná strategie s.r.o. nebere odpovědnost za případné reklamace nebo dotazy k platbám. V případě potíží kontaktujte přímo:
Comgate, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
6. Dodací podmínky
Zákazník získává přístup ku kurzům nebo online produktům po uhrazení ceny za kurz / online produkt nebo v případě platby ve více splátkách po uhrazení 1. faktury.
- Pod dodáním se v případě kurzů online myslí link na prostředí, kde kurz probíhá (obvykle zoom), v případě živého kurzu adresa, kam se má účastník dostavit.
- V případě koupě online produktů získává zákazník přístup do Členské sekce webu a to hned po uhrazení ceny za online produkt nebo po uhrazení první splátky z ceny.
7. Práva a povinnosti stran
- Povinnosti poskytovatele: Dodání produktů a služeb v kvalitě, včas a podle dohodnutých podmínek. Zajištění technické podpory a plné funkčnosti prostředí, ve kterých kurzy probíhají.
- Povinnosti klienta: Dodržování dohodnutých podmínek a termínů, dodržení splátkového kalendáře v případě koupi na splátky.
8. Odstoupení od smlouvy a storno podmínky
- Individuální poradenství: V případě domluvené spolupráce na období půl nebo jednoho roku může zákazník odstoupit od smlouvy v případě závažného pochybení na straně konzultanta nebo ze závažných zdravotních důvodů. Konzultant může od spolupráce odstoupit v případě, že zákazník neplní domluvené termíny, nedostaví se na schůzky / cally, nedodává domluvené podklady či úkoly, atd. Jinak je nutné dodržet dohodnuté časové období.
- Kurzy naživo a online kurzy: Klient může stornovat účast před začátkem kurzu, nemá však žádný právný nárok na vrácení peněz. Nicméně se vždy snažíme domluvit na lidské rovině dle toho, jestli zrušením účasti vznikla na straně pořadatelů kurzu nějaká finanční ztráta.
- Online produkty pro samostudium: Klient vzhledem k povaze produktů nemá nárok na vrácení peněz po získání přístupu k obsahu. Výjimkou je, pokud je součástí prodejní nabídky garance vrácení peněz bez udání důvodu a to zpravidla do 14 dnů od získání přístupu k členské sekci produktu.
9. Reklamace a záruky
Pokud klient není spokojen s poskytnutou službou, snažíme se najít vzájemně smysluplné řešení. Nemáme zájem na trápení někoho tím, že musí odebírat službu, kterou nechce a která mu neslouží. Když to není win-win, najdeme cestu ven vzájemnou domluvou.
Reklamace a dotazy ohledně online plateb směřujte přímo na společnost Comgate, a.s., viz bod č. 5 těch Obchodních podmínek.
10. Ochrana osobních údajů
Ochrana osobních údajů zákazníků je řízena dokumentem Ochrana osobních údajů, který je dostupný na našich webových stránkách.
11. Závěrečná ustanovení
- Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1. 10. 2024.
- Jakékoliv změny těchto podmínek budou zveřejněny na webových stránkách.
- Právní vztahy se řídí platným právním řádem České republiky.
- V případných sporech se strany zavazují nejprve řešit spor smírně; jinak spor řeší příslušný soud.